Şehir hastanesinde takipli olduğum doktor detaylı ultrason için üniversite hastanesine sevk verdi orada radyoloji bölümü yapacakmış yakın zamanda yaptırıp memnun kalan var mı? Birde sevkle gittiğinizde aynı gün hemen yapıyorlar mı yoksa ileri tarihe randevu mu veriyorlar?