Merahaba hanımlar afedersiniz lavaboya gittim azıcık iç çamaşırım da lekelenme gördüm sonra lavabo da damarlı mukuslu kan gördüm özür dileyerek bunları yazıyorum ikinci gebeliğim 38+2 deyim sancım filan yok ama şuan sabah kontrolüm var onu mu beklesem bilemedim