Ebru_ebru Phyloo Çok normal canım ilk başlarda bende aynı problemi yaşadım. Karnım şiş geliyordu. Daha sonra kendiliğinden geçti bu durum .
Ebru_ebru Phyloo Kalp sıkışması için doktora gitmelisin çok geçmiş olsun. Doktorunuza söylediniz mi bu durumu ?
Phyloo Ebru_ebru yürüyüş yaptım olmadı soda içtim olmadı bayilcm şimdi 🥴 ikinci çocuk ilkinin yedinci sekizinci ayını yaşıyorum ilkte bu kadar erken başlamamisti inşallah kisa zamanda gecer
Ebru_ebru Phyloo Bnce doktora görün şöyle , hormonlarımız değiştiği için , kan hacmimiz artıyor bazen ondan da olabiliyor ama doktora görünmende fayda var hem içinde rahatlamış olur aklında soru kalmaz 😊