Sat a göre 3hafta 6 günlük olan bebeğimin hala tüpte olduğunu ve rahim içine yerleşmediğini söyledi doktor. Adet ağrısı gibi hafif ağrılarım var ama normalde bu tarihlerde adet döngümün başlaması gerekiyordu. Kafam çok karışık. Sizde de bu durumu yaşayan oldu mu?