Benim hamilelik öncesinden var bağsur bebeklikten beri, kanama arada oluyodu ilk hamileliğimde fazla katı beslenmemeye dikkat ediyodum. Bunda da aynı şekilde 1 hafta önce kanama oldu ama çatlak da olabilir bu seferki afedersiniz kabızdım çünkü muz fazla yemiştim damlıyodu artık o dereceydi geçti şuan kanaması. Bunun için gitmedim normalde de yaşadığım bi sorun diye ama gözükme şanşınız varsa bi doktora gözükün, krem falan veriliyo diye duydum ne kadar işe yarıyo bilmiyorum sıcak suya oturma banyosu falan öneriliyo doktor daha net bilgi verir, şimdi yanlış bilgi verip yanlış yönlendirmek istemem sizi