Sina16 Merhabalar , etrafımda birçok.kisi asla yaptırma bende bel ağrısı bacak ağrısı vs kalıcı oldu belden iğne iyi fikir değil tamamen bayilmak daha iyi diyorlar , sizin fikriniz nedir , dogumuma az kaldı ve ne yapacağımı bilmiyorum:(
Hilalk Sina16 bizde 33 haftalığız aynı şeyleri benim etrafımdakilerde söylüyor gerçi daha belli değil ama normal mi sezaryen mi insan herşeyi düşünüyor