mihraninannesi02 Elifffff95 Ğ bence sorun yaratabilir sürekli adını söylerken ğ var demek zorunda kalır yazık çocuğa 🥲
Mrvsmt2502 Elifffff95 öztürkçe doğru yazılışı kağan aslında günümüz versiyonu kaan. Ben oğlum olursa koymak isterim kağan şeklinde.
Blale Bence de Kaan. Kaan Alp oğlumuzun adı özellikle ileride yurt dışı gibi bi imkanı olursa ğ ile uğraşmasını istemedik