ysumeyra 8 saat açlık gerektiriyo sabah erken saatte gidin açlık kan tahlili için kan alıyorlar. Sonra size içmeniz gereken glıkozu veriyorlar. 3 çeşit var 50 gr, 75 gr, 100 gr. Olarak. Doktor bana 75 gr olanı istemiş onun üzerinden anlatıyım. Açlık kanını verirken hemşire test boyunca yemek ve su tüketme dedi. Kusmaman lazım dedi kusarsan test iptal olur ve başka gün tekrarlanmak zorunda kalınır dedi. Annem kardeşime yaptırırken 15-16 sene önce su içiliyodu dedi hemşire hayır dedi🤷♀️ içtikten sonra 1 saat tut kan vericeksin dedi. Zorlada olsa içtim ağzımdan nefes almaya çalıştım zorlamadan 15 dk da falan içtim acele etmedim tek gitmeyin kimi açlıktan bayılıyo kusup fenalaşıyo bilginiz olsun. Açık havaya çıkın derin nefes alın ben hareket ettikçe ağzıma geliyodu hiç kalkmadım yerimden. Kendinizi deneyin nasıl rahatsınız, tadına gelince benimkinin üzerinde limon resmi vardı aromalı ama ekşi yapacak kadar değil. Kendim de bi çok hamileye yapmıştım hastanede çalışırken, bizdeki teneke kutuda çilekli gazoz gibi bişeydi bakmıştım tadına ama kendi içtiğim şerbeti suyla karıştırmışlar gibiydi limon aroması var gibi kokusu benim için iyi değildi koku hassasiyeti de olabilir bendeki 1saat dolunca kan verdim teyit ediyo içtikten sonraki ilk kan mı diye sormazsa belirtin, 1 saat sonra yine gel yeme işme yasak aynu şeyleri belirtiyo yine verdim 1 saat sonra yine belirtin içtikten sonra 2.kan diye. Daha göstermedim 2 hafta oldu sanırım bu cuma günü göstericem inşallah. Şehir hastanesinde yaptırdım ben. Yoğunluktan onlar da yanlış işaretleme yapmamslrı için teyit edin. Biri onu yaşamış 1.ve 2. Saatlik karışmış sanırım bayanlar konuşuyodu bana sorunca ben ayriyeten hatırlatmadım. Uzun oldu ama umarım anlatabilmişimdir.