Kubratsc_50 Kızlar 36+3 haftalığız kasıklarımda adet ağrısı gibi ağrı ve genital bölgemde baskı var ara ara da kalçamın üzerine vuruyor ağrı birde sık idrara çıkmaya başladım bunlar yalancı sancı mıdır yoksa acile gitmeli miyim
Gakansu Kubratsc_50 bebek büyüdüğü için normal canım baskı yapıyor 36+2 benimde aynı ağrıları yaşıyorum
Rosemihra Kubratsc_50 doktor bana adet ağrısı gibi ağrın olunca gel demişti . Doktora gitmende fayda var bence
EsK07 Kubratsc_50 Günümüz aynı bende bir iki gündür aynı şeyleri yaşıyorum bilgi verebilir misiniz bana da muayene olunca
Kubratsc_50 EsK07 canım ben bebek hareketlerini de az hissediyordum doktorum kızdı neden önce gelmedin diye. 1 cm açılmam varmış enfeksiyon varmış birde kan aldılar idrar aldılar ikinci kez nst ye gireceğim bakalım
EsK07 Kubratsc_50 Çok geçmiş olsun 🌸 Bende hamileliğin başından beri enfeksiyon ve mantarla mücadele ediyorum geçiyor tekrar başlıyor falan. İnşallah son aşamada sıkıntısız bitiririz süreci. İlk Nst de sancı çıktı mı
Kubratsc_50 EsK07 sancı çıktı bebek hareketi olmadığı için ikinciyi istedi bakalım ikinci den sonra ne diyecek
Kubratsc_50 EsK07 teşekkür ederim canım sende eğer bebek hareketini falan az hissediyorsan ihmal etme
EsK07 Kubratsc_50 Takip ediyorum bebek hareketini de ağrı devam ederse bende gideceğim kontrole. Çok teşekkür ederim bilgilendirme için de 🌸🙏🏻İkinci Nst sonucu nasıl geldi var mı sancı yine
Kubratsc_50 EsK07 ikinci de sancı çıkmadı canım bebekte hareketlendi doktor bi sıkıntı olmazsa 39 a kadar bekleyelim dedi