Kızlar bugün doktora gittim nst ve alttan muayene oldum eve gönderdi ve Şuan aşırı sancım alt kısımda batma var muayene ederken de çok acımıştı zaten nst de düzensiz sancılar çıktı bebis de hareketliydi ama suyum nişanım gelmedi acaba alttan muayene ettiği için mi canım yanıyor suan bilemedim :(