34+5 oldum ikinci oğlum olacak, ilk oğlumun ismi poyraz, ben ismi sundum eşimde kabul etti öyle ortak şekilde koyduk şimdi ikinci oğluma isim bulamıyoruz daha doğrusu benim istediğim isim var Kerem ismini istiyorum kime söylesem eski isim daha modern koy yok poyraza uygun isim koy kimin ne dediği umrumda değil ben istiyorum beğeniyorum diyorum ama eşimde ne onaylıyor bu ismi ne de başka bir isim söylüyor aşırı canımı sıkıyor bu konu, ona artık isim koyalım diyorum ne acelemiz var diyor deli ediyor beni bende o zaman istediğim ismi koyarım dedim soran herkese de kerem diyorum 😂 ya bakıyorum içime sinen bir isim yok öneriniz varsa açığım genede