Öncelikle herkese iyi geceler. Hikayemi sizlere sezeryan sonrası ilk gecem olan şuan yazıyorum. Bu demek oluyor ki sevgili anne adaylarımız gereksiz stres yapmıyoruz. Dünyanın en güzel manzarasını izliyorum bu akşam o yüzden hafif ağrı ve sızı inanın umrumda dahi olmuyor. Vajinal doğum için beklediğimiz kızımızın gelmemekte ısrar etmesi ve bebeğin çok yukarıda olması nedeni bir gün önce sezeryan doğum kararı aldık sabah sekiz buçukta yatışım oldu. Güne en pozitif şarkılarla arabada dans ederek başladım. Hayatımın en güzel günü olacaktı bugün. 10 gibi de operasyona alındım. Tabi odadan çıkışımda bacaklarımın istemsiz titremesini saklayamadım. Benim doğum yaptığım hastanede spiral ve epidural bir arada uygunlanıyor. Bu nedenle belimden uygulama yapıldı. İnanın damar yolu daha çok acıtıyor diyebilirim.Hissettiğim sadece sıcaklıktı. Çok kısa bir süre sonra bebeğim sesini duydum. Onu izlemekten sonrasında ne yapıldığına dair bir fikrim yok. Zaten o an onu düşünemiyorsunuz da. Tabiki beni hareket ettirdiklerini hissettim ama en ufak bir acı yoktu. Bebeğimle ameliyathaneden birlikte ayrıldık. Sonrasında ara ara ağrı kesici uygulanmaya devam etti. Ancak epidural almaya gerek duymadım. Ki hayatımda ilk defa bir operasyon geçiriyorum ve canım da biraz tatlıdır. Şuan hafif gaz sancım var ama inanın manzaram çok güzel. Sezeryan ile ilgili korkularınızdan arınmanızı ve Bebeklerinize en kısa zamanda sağlıkla kavuşmanızı dilerim.