Feslegenyavrusu Zeynepackgz bende 40 la öğrendim, sağlıkla kucağımıza alalım insallah. Benim de ikinci :)
Zeynepackgz Feslegenyavrusu ay inşallah canım bakalım ikinciler nasıl olucak bn ilkimde 6 haftalık öğrenmiştim ne değere baktım ne birşeye şimdi günü günü takip ediyorum buda lafa yoruyor valla
Feslegenyavrusu Zeynepackgz erken öğrenince daha sıkıntıymış, keşke erkenden test yapmasaydım diyorum 🙄😅 keseyi daha görmedim 1 hafta geçti, heycan oluyor
Zeynepackgz Feslegenyavrusu Ayn bn 3 haftalık oluyor şuan kan değerine gore daha 3 hafta beklemem lazım 😀