serapozbakir Kızlar selam, Sultanbeyli Ersoy Hastanesi’nde Bedia Hanım’da takipliyim. Daha önceden bu hastanede doğum yapmış olan var mı? Deneyimlerinizi paylaşır mısınız?
Shdtnnc serapozbakir bende ilk gebeliğimi öğrendiğimde oraya gittim önce Zeynep doktora gittim ilgisini beğenmedim bedia doktoru önerdiler ona bi türlü randevu alamadım chinara diye bi doktor takibine başladım öylesine bakıp gönderiyorlardı özel hastane gibi değil oraya belli bir ücret ödüyorsun aldığın hizmet hiç iyi değil ilgisizler bu uygulamada hastaneyi araştırırsan daha iyi anlarsın beni canım