Test yaptım iki kez çift çizgi çıktı reglim iki gün gecikmişti ve adet oldum bu gün ben arada kahve ve normal adet gibi üstüne göre değil bildiğiniz adet galiba kimyasal gebelik oldu ya da testler yanılttı. Beni çok korkuyorum ama gitmicem doktora sadece kendimi kötü hissediyorum anlatacağım kimsem yok buraya biraz dertleşmek istedim içim buruk baya aklıma her kötü şey geliyor 😔