Simge_gunes 5+2de ultrasonda keseyi görenler oldu mu acaba Bir de belli belirsiz hafif pembemsi gibi arada bir lekelenme olması normal mi sizce
Ecemom_ Simge_gunes 5+3 tü sanırım keseyi gördüğümde. 6. Haftada da bebeğin oluştuğunu gördük minicikti ama. 8. Haftada kalp atışı duyduk. Kalp atışını daha erken duyardık aslında ama tatile gitmiştik acele etmedik o yüzden