Canmbebegim Kızlar çift ve tek nevresim takımları alacağım hangi markayı önerirsiniz lütfen bilgi verin kullanıp memnun kaldığınız marka hangisi
belmanur Canmbebegim ben tüm nevresim takımlarımı madame coco aldım ve kesinlikle ne renginde atma ne bi eskime oldu ki her hafta yıkanıyor bu markayı tavsiye ederim Bundan önce elart kullandımm tüm alezime rengini geçirdi onu hiç tavsiye etmem
sehnazz000 Canmbebegim ben yataş kullanıyorum karacadan aldıklarımın rengi soldu hatta bazılarının rengi bi değişik oldu 🙄 ama çok sık yıkandığından olabilir LCW dan almıştım bitane oda çok iyi çıktı siyah olmasına sık yıkanmasına rağmen rengi hala simmmsiyah English Home bana göre kötü Şimdi alacak olsam nevresim değilde uyku seti alırdım onuda yataştan
1mavi1mor Marka değil de kumaş önerisi vereyim🙈 Kesinlikle pamuk saten alın. Şuan çoğu marka kumaşları bozmuş durumda ve sert ince yapıda oluyor. Pamuk saten bi tık pahalı ama yumuşacık ve uzun süre renkleri vs bozulmuyor.
Lyla65 Ben bella maison dan aldım ne renk bozuldu ne kumaş. Çok memnun kaldım. Bir de özdilek çok iyi. Yataş karaca madam Coco english home markada kullanıyorum.
Lyla65 Canmbebegim madam cocodan 4 5 yıl önce aldıklarım yine nazaran iyi şuan çok kötü evet Pamuk ama çarşaf inceldi Çöp oldu. Yataştan aldığım çok kırışıyor özdilek bence kusursuz. Karaca soldu english home da fena değil ama eh dikişleri söküldü bir de son aldıklarım da kumaşlar naylon gibi yüksek Pamuk demesine rağmen iyi değildi.
Lyla65 sehnazz000 evet uyku seti çok mantıklı ben de bir tane var. İkinciyi de almak istiyorum tek sıkıntısı kışın kurutmak makina da rahat yıkanıyor.
sehnazz000 Lyla65 eviniz kaloriferlimi ben sabahtan yıkıyorum kapıya asıyorum yatana kadar kurumuş oluyor Nevresim 1500tl hatta daha pahalı bu ince uyku setleri var onlarda aynı fiyat en azından değiştirmekle uğraşmazsın ondada yine yataş iyi bi marka
kbscm2461 Taç tan aldım 6 senedir ne solma ne yıpranma var üstelik yeni gelinken 90 derecede falan da yıkadım 🤣 tavsiye ederim hatta diyorum ki bunlar niye eskimiyor yenisini almaya sebep yok diyorum 🤣
Ebrcmal Hobby 1. Favorim hiç solma yapmıyor 2.cotton box 3.karaca 4.ozdilek bence Madame Coco uzak durulmasi gerek tulerdi 2 kullanımda