gevezeyazar1 önecelikte stres yapmakta çok haklısın ama biraz rahat olmak zorundasın , bebişin etkileniyor çünkü. Benim 3. Gebeliğim. 2 si bulantılı geçti. Bulantılar başladıktan birkaç gün sonra gittiğimde kalp atışlarını duymuştum🥰 bulantılar bebişim sağlıklı olduğunun da göstergesiyniş öyle okumuştum biryerde. Tabiki bulantı yoo demek sağlıksız demek değil her gebelik farklı olabiliyor. Ama ben her midem bulandığında bebeğim iyi diye kendimi rahatlatıyorum. İnşallah bebişlerimiz sağlıklıdır diğer kontrolü iple çekiyorum 🥰