Edanuroral Kızlar 36+2 günlüğüz bir kaç saatir karnım da ağrı oluyor hafif hafif bu ağrılar aynı anda belimdede oluyor normal mi acaba bilgisi olan yazabilir mi 🙏
babyandmom__ Edanuroral Yalancı sancın olabilir canım, doktorunla iletişime geçip bir Nstye bağlan istersen
Edanuroral babyandmom__ kontrolüm devlette olduğu için maalesef doktorumla iletişimim yok ama bugün randevum var nstye bağlar zaten umarım birşey çıkmaz korkmaya başladım