3ü gebeliğim ilk defa yaşadım , birden belime ağrı girdi karnım sertleşti 15 sn sürdü normale döndü.
Karnım sertleşiyordu ama belime ağrı girmesi beni
Biraz korkuttu . Yaşayan var mı ? Normal mi ?
Bi sefer oldu
2 diğer doğumumda sunı sancıyla oldu o yüzden kendi sancımın nasil birşey olduğunu bilmiyorum .