Ayztgozde Merhaba hanımlar , bir haftadır yoğun kaşınmalarım var . 28+2 . Haftadayım . Gebelik kolestazı olabilirmiş tahlil vereceğim . Bu durumu yaşayan var mı aranız da
[silindi] Ayztgozde bir hafta önce başlayan kaşıntılarımla bana da kolestaz denildi safra asidi testim referans değeri üzeriydi. Geceler başlayan bir kaşıntı… şimdi ilaç kullanıyorum ne olacağını henüz ben de bilmiyorum. Siz ne durumdasınız değerleriniz kaç çıktı?
Anonim16 Ayztgozde aynen kaşıntı geçmiyor, geçen hafta gittim verdim 3.9 çıktı alerji iğnesi vuruldum 5 gün geçmedi, tekrar istedi doktorum
Ayztgozde İnşallah basit bir nedene bağlıdır . Geçmiş olsun 🌸 içeriğini de fazla bilmediğimden kolestazdan korkuyorum açıkçası .
Anonim16 Ayztgozde bölge bölge kaşınıyor benim , inş sizinde alerjidir haftanız erken çünkü, kolestaz anladığım kadarıyla tehlikeliymiş.
Ayztgozde Evet erken doğum sezeryan sonuçları arasında . Bebeğe de zarar veriyor sezeryan olması neyse de . Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için 🌸 benim sadece ayaklarım kaşınıyordu en başta şimdi ise vucüdümün her yeri
Ayztgozde [silindi] merhaba , değerlerim normal çıktı kolestaz değilmiş çok şükür ama kaşıntıdan dolayı kolestrol ilacı ursomed kullanmaya başladım .
Ayztgozde [silindi] dediğiniz gibi gece kaşıntıları benimki de . Çok zor kaşıntı uykusuzluk bel ağrıları . Rabbim şifa versin inşallah . Sağlıcakla bebeğinizi kucağınıza alın 🌸💕
Semra93 Gebelik kolestazina vajinal kaşıntı da dahil mi 2 aydır kasiniyorum.ne fitil ne de krem ise yaramıyor.son 14 günüm kaldı kasiya kasiya bı hal oldum
Ayztgozde Semra93 vajinal kaşıntı için doktorum ectopix m krem verdi kaşıntıyı kesiyor . Kullanmadıysanız deneyin derim
[silindi] Bsbnkz evet hafifletti ama benim değerlerimin düşmesi daha önemliydi o da şu anlık düşmüyor
Bsbnkz [silindi] ya bende safra asidi bakmadı alt ast afd degeri yüksekti direk ilaç basladı özelde gasteoya gittim doktor pek umursamadı önemsemedi sanki korktum şimdi ama safra kesemde yom benim acaba safra kesesi olmayana safra asidi testi yapılıyormu