Merhaba kızlar bugün şans eseri geldiğim hastanede suyumun sızmaya başladığını öğrendim. Sancım yok açılma vs yok ama kesede bir çatlak oluşmuş ve Ordan sızıyormuş damla damla. Yatış verdiler bebeğimin durumu iyi suyu da iyi antibiyotik ve ciğer geliştirici alıyorum bizim için dua eder misiniz? Şu an her şey yolunda umarım işler bizim istediğimiz gibi gider çok dua edin lütfen❤️ Allah razı olsun