Rookieee canım şu an gebelik koleztazı geçiriyorum şiddetli kaşıntım vardımtüm vücutta hatta yatış verildi çok şükür iyiki kabul etmemişim tedaviyi kendim buldum resmen çok çikolata çok bahatlı acılı salçalı şeyler abur cubur çeşit farketmesizin çok yiyordum artık çok nadir yiyorum kaşıntım ciddi oranda geçti sende yiyorsan böyle şeyler yeme mide eritemediğinden kaşıntı olarak bize geri dönüyor demekki