Kızlar ilkinde 11+4te öğrenmiştim cinsiyeti özel takipliydim. Şimdi yine özele gidiyorum şu an 11 haftalığım. Ama etrafımdaki herkes 15-16 olmadan söylemiyorlar diyorlar bende çok sabırsızım😅 ilkinde başka şehirdeydşm aynı doktora gitme şansım yok maalesef. Sizler kaçıncı haftada öğrendiniz özelde?