Merhaba arkadaşlar bir aydan beridir idrar enfeksiyonu şüphem vardı doktor iki gün önce hem mixovul fitili hem de molcef adlı ilacı verdi ama kullandığımin ikinci günü pembe lekelenmem oldu. Sonra özele doktora gittim ilaçların sebep olmadığıni enfeksiyonun lekelenme yapmış olabileceğini söyledi. İlaçları bırakma dedi üstüne üromisin adlı tek kullanımlık toz ilacı yazdı. Böyle bir durum yaşayan oldu mu. 27 haftalık hamileyim bu kadar antibiyotik korkutuyor beni 😔