Minnaksever İyi geceler herkese yarın sabah 8:30da yatisim yapılacak beni fena heyecan ve korku sardı.bu arada 2.sezaryenim olacak 🫣 çiçeğimi bırakıp gitmek de koyuyor çok 🥹 bana dua edin lütfen inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalim bebişlerimizi 🥰
Neva-34 Benim de 6 şubatta aynı duyguları yaşıyorum 6 yaşında kızım var Rabbim hepimizin yardımcısı olsun sizde sağlıkla kolaylıkla alın kucağınıza inşallah 💞