Serpoo geçmiş olsun valla çok zor bir durum ben yaşadığım için biliyorum. Gözlerim kararıyordu gözlerimin önünde bir şeyler uçuşuyordu başım dönüyordu. Benim tansiyon ilk farkedildiğinde 13/9 du, doktorum alfamet başlattı ama asla düşmedi anlık 12/8 falan oluyor sonra tekrar çıkıyordu genelde 14/9-10 gibi oluyordu ama 37+2 de ellerim artık morarınca acilen gittik ve 15/12 ydi o yüzden acil sezaryene aldılar. Siz çok sık takip edin ben günde üç alfamet içmeme rağmen tansiyonun düşmedi ve sırf bu yüzden bebeğim 34 ten sonra gelişemedi bayağı minik doğdu ama sağlıklı çok şükür. Bu gibi durumlarda doktorlar çok beklemiyor Allah korusun anne karnında bebeğe bir şey olabilir diye.