Merhaba herkese. 30+5 haftalık hamileyim şimdiye kadar Allaha şükür astım ile ilgili sorun yaşamadım ama şu sıralar gelen ağır griple birlikte ciddi nefes darlığı çekiyorum. Göğüs hastalıklarına gittim 2 gün oldu ancak 1 ilaç verdi ama yetersiz geliyor. Acile gidip böyle bir durumda rahatlayıp kendine gelen oldu mu acaba 🌸