Hayırlı akşamlar kızlar, 10 haftalık gebeyim. Doktor kontrollerinde olumsuz hiçbir denmedi. Çok şükür hiçbir rahatsızlığım da yok. Hani mide bulantısı, baş dönmesi, ağrı halsizlik vs hiç yok. Aşerme de hiç yaşamadım. Yalnızca uyku ihtiyacı hissediyorum. Bu durum normal mi sizce ? Aşerme ne zaman başlar ? Benim gibi yaşayan var mı ?