Zeynep2525 ben muslin bezden yarım kundak yapacağım. İçine zibin ve ayaklı takım giydrecegim, corap ve eldiven giydirmiycem. Üzerine de ince bir battaniye. Oda sıcaklığım ise 22-24 derece arasında tutacağım. El ve ayaklar soğuk olablr, yanilmamak lazm. Enseye, göğse ve sırta bakıldığında sicaksa ideal giyimdedir. Soğuksa azdır, terliyse çoktur.