Kızlar 6+4 haftalığım betam geçen hafta cuma 12.600 küsurdeydi daha da artmıştır inşallah kalp atışı duyulur mu acaba artık ya haftaya çarşamba randevu aldım 7+4 öyle erken vitamin vs verdiği bir şey oluyor mu ilk haftalarda acaba geç mi gitmiş olacağım diye düşünüyorum cuma gününe mi gitse 6+6 da bilemedim 🫣