4147 Kızlar selam iki gündür akıntım çok arttı. Çamaşırım ıslanıyor, baktığımda biraz beyaz leke çevresi de ful ıslanmış oluyor. Akıntı mı su mu geliyor ayırt edemiyorum ne zaman endişelenmeliyim
Sinemmm_23 4147 benımde 4 5 gündür aynı durum 31 haftalıgım doktor enfeksıyon var dedı akıntı normalde şu gıbı olması benıde korkttu yarın doktor kontrolüne gıdıcem
Citirmom 4147 bende de oldu doktora yazdım akıntı olduğunu söyledi ama ben de baya endişelendim siz kontrol ettirdiniz mi ne dedi
Ssss12 4147 böbreklerine de baktır gebelik de böbrek genişlemesi olduğu zaman oluyor o bahsettiğin durum kendimden biliyorum malesef 32 haftalığız stent takılacak
4147 Sinemmm_23 bence bende de enfeksiyon var o mu yapıyor acaba randevum da pazartesi daha çok gün var
Citirmom Sinemmm_23 bende de oldu doktora yazdım akıntıdır dedi ama ben de baya endişelendim siz kontrol ettirdiniz mi ne dedi
Rozzzzaa 4147 enfeksiyon kaynaklı ıslaklık çok fazla olur beyaz sarı bazen yeşil akıntı seklinde kötü koku da eşlik edebiliyor Cok yaşadım
4147 Rozzzzaa evet sanki çamaşırımı sık değiştirmezsem koku yapıyor gibi. Ben doktora gideme kadar nasıl bi çözüm bulabilirim
Rozzzzaa 4147 sirke ve ılık suyun içerisinde on dakika kadar oturun ve bol bol su tüketin iyi geliyor bu yöntemde
Sinemmm_23 Citirmom evet enfeksıyondan dolayı akıntı normal ama bence erkenden gidin ilacınızı yazsın doktor enfeksıyon biraz sıkıntılı çünkü