Anneler bir sorum var bu benim 2.gebeliğim ama sanki birşeyler ters gidiyor gibi geliyor bana. 6+2 de ultrason da göremedi keseyi alttan baktı . Oda çok küçük boyutu içinde bişey yok dedi . Yani normal mi bilmiyorum ama ilk gebeliğimde kalp atışını bile duymuştuk bu haftalarda . Doktorunda yüz ifadesini de beğenmedim anlamlandıramadım