Tgball ben de tek kullanımlık toz antibiyotikten kullandim azaldı bol su içtim. Sonra yine tekrarladı. Cok değil diye hap olarak kullanmadım şimdiye kadar ama bakacağım tekrar etmeye devam ederse doktor belki bu sefer ilaç verir. Benim de ilk gebeliğim devamlı tahlil veriyorum endiseden ama doktorlar normal olabilir dedi sadece. Çamaşırlarımı sık sık değiştirip utuleyerek kullanıyorum bir de. Cok geçmiş olsun.