TugceSenelKavak Merhaba , 38+2 günlük hamileyim. Dünkü kontrolümde nstde düzenli sancılarım çıkınca doktorum hem açıklık için hem de çatı kontrolü için muayene yaptı. Açıklığım yokmuş. Dün muayeneden sonra çok çok azıcık kahve akıntım olmuştu çok takılmadım muayene sonrası normal bildiğim için. Akşam ve sabah gelmemişti. Ancak az önce fark ettim ki bir miktar yoğun kahverengi sümüksü bir akıntı gelmiş. Sizce nişan olabilir mi? Yoksa muayene sonrası bu kadar akıntı normal midir ?
sarinim Nisana benziyo ama bunun icin dr.a gitmene gerek yok canim bende de oyle olmustu sancilarin fazlalasirsa ve suyun gelirse gel demislerdi. Peki acilma varmiydi sende
TugceSenelKavak Ersema benim sancım oluyor canım hatta bana düzensiz gibi geliyordu ancak dünkü nstde düzenli çıktı. 50-60 arası.
Ersema TugceSenelKavak bende düzensiz 60 dı canım ondan doktor aldı cati muayenesine ayni basina gelenler bana da oldu günümüz de aynı su an😀