Arkadaşlar iyi akşamlar 18 haftalık hamileyim bu akşam yükselten düştüm kalçamı çarptım üstüne de düştüm zedelendi zaten hemen hasteneye gittim Baktı doktor çok şükür bebek iyi ama yine de korkuyorum sonradan birşey olmaz değil mi tecrübesi olan var mı bu konuda