Gozdens Ayy kizlarrrr o gun erken gebelik yapmistim bu gun baktim cizgisi belli olmus cift cizgi belli olmus yani o gun olmamisti
Gozdens rabiayy adetime iki gun kaldi gecerse bende yapicam test tekrar umarim vardir bana da haber verin
rabiayy Gozdens Gozdens canımmm ben yaptım bugün, pozitif çıktı. Adetime 7-8 gün var. Bence sende yap, çıkar inşallah