Ben iki kere yedim canınız çektiyse yiyin abartmadan. Meyve sebze yiyoruz da hangisi sağlıklı hepsi hormonlu ilacı zaten. Evde yaptığımız şeylerde sağlıklı değil organik bişey asla yemiyoruz zaten arada böyle kaçamaklar abartmadan yapabilirsiniz bence