Kubra-1997 Kızlar aşılama yapanlar burda mı Göbekleri moraran var mı iğneden sonra? 22 ocaktan beri iğne ve folik asite başladım sizde durumlar nedir nelere dikkat ediyorsunuz buyrun aşıcılar
babygirl02 Kubra-1997 2 hafta sonra bende aşılama ignesine baslicam açıkçası biraz korkuyorum ve iğneyi kendiniz mi yapiyorsunuz ben biraz korkuyorum sağlık ocağı falan yapar mı acaba
1Anneadayiiii Kubra-1997 bende 2 defa aşılama oldum tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım 23+4 haftalık olduk aşılamada hiç morarma olmadı ama tüp bebek tedavisinde çok morardı hala mor göbeğim en sonunda her morluğa değiyo Rabbim sizi de sevindirsin inşallah 🤲🏻😍
Gks_01 Kubra-1997 bende hiç morarma olmadı zaten sadece çatlatma iğnesi yaptırdım eşim yaptı onu da siz hergün ne iğnesi yapıyorsunuz ?
Kubra-1997 babygirl02 iğne yi yaparsın asla acımıyor çok rahat iğneler bende biraz tırsıyordum ama yapıyorum hiç korkma inşallah gerek kalmadan gebe kalırsın
Ozlemerikci543450 Tüp bebek gebeyim nerdeyse kesintisiz 1.5 aydır günde 3 civarı iğnem var ama hiçbir morluk vs yaşamadım kendim yapıyorum
Kubra-1997 1Anneadayiiii ayyyyy amin nolur çok dua et ben morardığına razıyım tek seferde olur inşallah
tatlibebegim_ Kubra-1997 iğne yaptıktan sonra orayı bi iki dakika bastır öyle tut o zaman bişey olmaz ben o şekil yaptım şükür sonucunda pozitif görmüştüm
1Anneadayiiii Kubra-1997 Rabbim emeklerini boşa çıkarmasın inşallah kuzum isteyen herkese nasip olsun hep dualarımdasınız Rabbim imtihanlarınızı kolaylaştırsın inşallah 🤲🏻❤️
Gks_01 Kubra-1997 anladım canım ben sadece oritvelle kullandım morarma olmadı emeklerimiz boşa çıkmasın hayırlısı olsun inşallah