miniminibebek hayırlısı olsun inşallah tutar 🤲🏻 ben bide şey duydum doğal yolla gebe kalanlara tüp bebek denendiğinde tutmuyomuş vücut kabul etmiyormuş çünkü doğal yolla oluyor zaten cinsiyet için tüp bebek yaptıranlarda büyük oranda tutmuyomuş öyle duydum hakkında hayırlısı olsun ablanın çok büyük meblağlar veriliyor umarım karşılığını alır