Karnımın üst kısmı kasılıyor. Ama düzenli değil. Belimde geçmeyen bir his var. Tuvaletim varmış da yapamıyor gibi. Ayıptır söylemesi bugün tuvalete iki defa çıktım. Hala tuvaletim varmış gibi geliyor. 39+2 deyim. Serklajlıyım. Cuma günü sezeryanım var. Dikişim gömülmüş hepsini alamadılar .bu nedenle sezeryan sırasında alınacak. Acaba bebiş dikişlerimi zorluyor olabilir mi? Başına gelen var mı?. Doktoru aramalı mıyım?