Tuba5252 Ummus7 bende 28. Haftada gittim 1300 gramdı boyunu hatırlamıyorum suan ama bence kilosu gayet normal . Haftada 200 250 gr alıyorlarmış
Eua11 Ummus7 merhaba bende tam 29+2 de gitmiştim doktora 1350 gram demişti gayet normal demişti ama bilmiyorum :)
Deleted33000 Ummus7 bende 17+3 de gittim 2 gün önce yani bana bebişimin 219 Gr olduğunu haftasina göre iri bı bebek dedi doktorum 🥰🥰sağlıkla gelsinler bebisler
birkizanneesi 28+1 de 1420 gramdı kızım Şuan 30+3 kaç gram oldu bilmiyorum ama sizin de normal Bi problem yok.
919293 Ummus7 28+3te gittiğimde kontrole 1333 grdı yârın tekrar gidiyorum kontrole 2 haftada bir bakalım kaç gr olmuş bebiş