Nz1 Önceden bardak bardak çay içerdim, özellikle 2 haftadır çay midemi bulandırıyor asla içmek istemiyorum. 7+6 yım bulantım vs yok, sadece çay görünce midem kalkıyor 🥴
Edizhr Nz1 ben 2 hamileliğimde de feci tiksindim leş gibi kokuyodu 😂 ama bunda şimdilik birşey yok canım
Firdevs192 Nz1 ben ilk gebeliğimde tiksinmiştim doğuma kadar hiç çay içemedim ama bu gebeliğimde hiç tiksinmedim aksine daha çok sevdim
Buse2020 Nz1 çay içmedimmi başım ağrırdı ama şimdi hiç içemiyorum 35 haftalık hamileyim doğumdan sonra içerim inşallah böyle bitmemeli çay sevdam çünkü 😂
Ayden6 Nz1 çay ve kahve kolik birisiyim. İlk 3 ay tiksindim. Çayın tadı çok kötü geliyordu. Kahvenin tadını geçtim kokusu bile o kadar kötüydü ki. Neyseki 3. Aydan sonra geçti🤣