Bu ikinci gebeliğim kızım iki yaşında ona hamileyken regl sancısı gibi sancım olduğunu hatırlıyorum ama bu sefer böyle sanki aşağı çekilir gibi bir ağrı var karnımda birde yürüdükçe sağ kasıkta batma oluyor belim ağrıyor ikk gebelikte bel ağrım olmamıştı iki gündür hastanelerdeyiz kızım için çok ona da ekstra yoruldum bu ağrılar normal mi yaşayan var mı bu şekilde bacağa vuran ağrı? Şuan daha çok yeni gebeliğim 3+4 haftalık