Kızlar yardımcı olun ne olur bebeğimin ateşi sabah 37.5 di üstünü felan çıkarttım emzirdim biraz düştü zaten sağlım ocağınada randevumuz vardı götürdük çok şükür ciğerlerine inmemiş boğazının kenarlarında hafif kızarıklık var dedi doktor dolven notuss a-ferin verdi onları veriyorum ama ateşi ara ara düşüyor geri çıkıyor doktorda 39 derecelerde olduğu zaman sıkıntı edin dedi acile götürün dedi ateşide 37.5 37.3 derecelere geliyor panik olmalımıyım