Haticeebasyoll şuan 30+1 deyim kabızlık için doktora gittim kasıldı artık karnım iyice lavman verdi iki tane lavmanı yaptığım süre içinde çıkardım anca başka yok anca gaz çıkarıyorum duphalac 3*1 olarak başladı hala ses yok ıkınma hissi bile gelmiyor 👹