Ecemom_ sosis bende sevmiyorum, pizzada varsada çıkarttırmıyorum ama sabah erken saatte yürüyüşe çıkarsam fırından öyle güzel kokular geliyor ki, ordan kendimi şarküteriye atıp salam alıyorum nefsimi köreltecek kadar😂
Tavuk dönerede yeni sardım, 6-7 yıl önce yemiştim güvendiğim yerden, sonra evlenip taşınınca hiç güvenemediğim için yemiyordum takiii eşimin arkadaşı yer açana kadar🤣 annesi yeşillikleri evde yıkayıp getiriyor, döneri evde kendileri hazırlıyorlar😂 yılların özlemiymiş resmen bendekide😂 kendim yemiş kadar sevindim adınıza oh afiyet olsun 💅🏻🤩