26 Ocakta sezaryen oldum. İlk günlerim çok zordu zaten. Şimdi 3. günüm dikişlerim sızlıyor sanki akan su nehir gibi orada bi sızı var tarif edemiyorum. Yanma da oluyor. Kiloluyum dikkat etmeye çalışıyorum ama evde çocuklarla zor oluyor. Emzirirken koltuğa oturmaya bile korkuyorum aklımı oynatıcam enfeksiyon kaparsam diye. Dikişlerin böyle acıması, sızlaması, yanması normal mi? Sabah akşam pansuman yapıyorum, dikişlerin üstünü gazlı bez ile kapatıyorum terlemiyim diye. Bana ne tavsiye edersiniz kızlar normal mi bunlar