Merhabalar 30. Haftadayim üç gündür aşırı derecede sırt bel göğüs kafesi kaburga ne varsa o kadar ağrı çekiyorum ki. Grip değilim,üşütmüş değilim normal mi ? Yok mu bunun çaresi. Gaz veya kabızlık diye düşündüm sorun o da değilmiş dün yatarken magnesi calsine içtim ve geceden beri de ishallik var. O da rahatlatmadı :( yaşayan var mı ?