cansulina1405 Kızlar selam kaç gündür instagramda karşıma çıkıyor sormak istedim. Bebeğinize sadece sizin bileceği göbek adı koyunca yıldızı daha yüksek oluyormuş ve kolay kolay nazar değmiyormuş kimse o ismi bilmediği için. Böyle bişey duydunuz mu merak ettim 🙈
Esraa00 cansulina1405 İnşallah sağlıkla doğsun bende koyacağım öyle Şimdiki zamanda büyü normal birşey gibi her yerde görüyorum insan korkuyor Sır isim de diyorlar sadece anne baba bide okursa okuyan imam biliyor muş
Egemom07 cansulina1405 biz koyduk☺️ hoca kulağına okurken kuranda geçen isim olsun kimse bilmesin, ilerde büyü vs gibi durumlarda etki etmez demişti. (Daha kapsamlı anlattı hatırlamıyorum şuan)
superstar_00 cansulina1405 Evet bende kendimce taktım ve kızıma dedim sadece ikimiz bileceğiz 2.5 yaşında😊
Neferut cansulina1405 Kulağına göbek adı olarak okuttum kuranda geçen bir isim babam okudu o yüzden 4 kişi biliyor ismini
Minnakpopus Neferut ay konudan bağımsız seni bulmuşken yorum yapayım dedim 🫣🫣 yarın bebemin cinsiyetini öğreneceğim nasipse sen kız demiştin bi kaç kere 😂😂 haber edeyim inşallah buradan yarın sana 🤭
Minnakpopus Neferut evet mersinde yaşamıyo musun sen 🫣😂😂 bana dr da önermiştin hatta ahahah konuşurken birden bence kızın olacak demiştin😂😂
Neferut Minnakpopus evet evet doğru hatırladım bir tane oğlun vardı heralde dimi yanlış mı hatırlıyorum 😂
Minnakpopus Neferut öğrendim bebemin cinsiyetiniiiii tam 1,5 saat uğraştırdı bizi mıh gibi çakılmış totosunun üstüne bacak arasını görene kadar göbeğimiz çatladı doktorumla 😂😂 Erkek bebiş 🤭